OurLoveStory

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Borndayy :D



K.aku tengok kek ni dah macam kek budak-2 -.-
aku bukan budak-2 lagilahhh :D
but.member aku belikan :D
mula-2 lepak dekat ELEPHANT BEAN
then pergi baskin robins
ngap ngap then member pergi beli COOL BLOG.. masyukkk pekena dengan sakit tekak aku nihh
haishhh
then amik setepek cream dekat pipi akuu.
orang tengok weirdd jekk :D
k.aku dengan membe jadi kanak-2 ribena.LOL
ALHAMDULILLAH,untung aku dpt kawan macam korang nihh
but weyhh,kenape aku tak dapat sambut dengan orang yang aku sayang? haishh
teringat pulak dekat kawan lama aku yg dah tinggalkan kiteorg buat selama lamanyaa
tapi aku masyukkk habis harinii
confirm petang ni aku kene TEPUNG+TELUR
fuyoooo
lagi masyukkk.HAHA
bythewayyy..untuk superwoman aku,thanks sbb jdi org pertama wish birthday akuu
ILOVEYOUUU :D
aku sayang member aku tadii.tak boleh lupa pulak akuu
HAHAHA..if plus INDAH SYUHADA dekat sisi aku kan best? 
woahhhhhh.LOL -.-
die KL aku MUAR.
JAUHHHH ngokk >.<
k..ini jelah aku nak tulis :D cak!bye! :D



4 comments:

fayun said...

happy birthday !

Muhd Hazim said...

thanks fayun :D

fayun said...

you're welcome :D may Allah bless you

Muhd Hazim said...

wuhuuuu. :D