OurLoveStory

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

2 YEARS IS COMING :)

Oh hai . assalamualaikum . sihat ? aku ? sihat je walaupun aku memang tahu takkan ada siapa tanya aku sihat ke tak . lols . okay . harini memandangkan LUNCH sampai pukul 2.30 lepak kejap then online and niat pun tergerak nak update blog xD oh ermm . Nak update pasal .... ''AA'' siapa tu ? gf baru ? crush ? Okay . 

Sejak dari syafiqah meninggal , aku sentiasa doa supaya ALLAH bukak hati aku untuk terima perempuan yang aku sayang , yang aku cinta , yang aku suka . Alhamdulillah ALLAH makbulkan . aku terbuka hati untuk terima AINNUR ATHIRAH dalam hidup aku . we're about  2YEARS . kita orang GB balik :3 berapa kali GB dah xD heee :P Hmm . 

Dear AINNUR ATHIRAH , tolong baca semua yang saya nak tulis pasal awak .

Ainnur , saya tak janji saya akan sayang awak , jaga awak , tapi saya akan cuba untuk make our relationship everlasting .Saya akan cuba ubah perangai saya , ego saya , perasaan saya dekat orang lain , saya akan ubah  perasaan suka dekat orang lain pergi dekat AWAK . Saya takkan buat perangai macam mana AF buat awak . Awak . almost 2 YEARS :) Saya nak getback dengan awak sebab saya tak boleh hilangkan rasa sayang saya dekat awak . 

Mungkin saya cakap depan kawan , semua orang  yang AKU DAH BENCI AINNUR . tapi saya tak pernah nak benci . makin banyak rasa sayang tu . Bila saya tengok awak dapat pengganti saya sebelum ni , hmm :') cemburu ? Ya saya memang cemburu . Tapi ? awak dah dengan pengganti saya . Bila saya tengok awak dah sendiri , saya cuba nak amik balik sayang awak dekat saya . saya nak bagi balik HATI SAYA DEKAT AWAK . mungkin saya masih teringat dekat arwah syafiqah , tapi  saya tahu , kalau saya masih simpan perasaan saya untuk syafiqah , takkan ubah apa-apa . 

Saya taknak janji apa-apa dengan awak sebab saya takut dengan JANJI , saya hilang segalanya , awak hilang segalanya . Awak , jaga hati ni macam mana saya jaga hati awak . awak jaga saya macam mana awak jaga diri awak . ALLAH MENJADI SAKSI KISAH HATI DAN PERASAAN KITA :* 

So , 2 months more we're 2 YEARS :) Jika awak jodoh saya , macam mana kita putus sekali pun , kita tetap bersama . Awak duduk diam-diam dekat perak tu tau xD Jangan nak jadi tikus sangat gatal xD hahaha . itu ayat awak kan ? 
BEFORE THAT , THANKS TO MIRA , BECAUSE MAKE ENTRY FOR ME :) TERHARU GILA MOYANGG :D nak tahu dia tulis pasal apa ? pasal arwah syafiqah ;)
Thanks again . terharu :)
Cari tajuk entry SESUATU YANG MENYEBABKAN AKU MENITIS AIR MATA .
So done here ,
-HAZIM-

No comments: