OurLoveStory

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saya dah penat nak kehilangan awak .

Hai assalamualaikum :) Yoo ! Aku dah bebas dari kena bangun awal ! aku dah berhenti kerja daa.. hahaha . Okay , tengah hari ni nak update hm hm hm . pasal ainnur boleh ? Eh blog aku , suka aku ah nak update apa . hahahahaa! Hmm . Saya mintak maaf sayang , saya selalu buat awak macam-macam :'( Saya taknak putus dengan awak pun . Bila saya cakap macam tu kiranya awak betul-betul nak putus ke ? :'( You , 23 NI ANNIVESARRY KITA YOU :'( I taknak lepaskan you lagi . I DAH CUKUP PENAT DAH KEHILANGAN YOU . i bebetul taknak hilang you . kalau tibanya 23 ni nanti , lagi sebulan je you kita dah 2 tahun :'( Aku sayang kau lah :'( Aku taknak kehilangan kau dah . janganlah buat aku macam ni lagi :'( Cukup ! dulu aku kehilangan kau !lepastu aku kehilangan fiqah ! Takkan aku nak kehilangan kau lagi !!! :'( 

Saya mengaku saya salah sayang :'( Saya tahu saya dah buat awak kecewa . Tapi , tolong maafkan saya :'( Saya JANJI saya takkan UNKIT lagi KISAH-KISAH lama awak :'( Tolonglah , jangan buat macam ni sayang . Saya masih perlukan awak :'( Awak beri saya kebahagian ! SAYA SALAH ! SAYA BODOH PERGI CAKAP MACAM TU DEKAT AWAK :'( Awak tak salah . ye , memang patut saya dipersalahkan sebab sememangnya saya yang salah ! Kalau saya tak cakap macam tu , semua ni takkan terjadi :'( I MASIH PERLUKAN YOU :'( i masih perlukan sayang you . 

I tahu you kecewa dengan sikap i :'( i tak patut buat you macam ni :'( I teruk ! AhhHH!!!!!! semua ni salah i :'( I minta maaf you :'( I dah taknak kehilangan you . i betul-betul sayangkan you :'( i nak you jadi terakhir dalam hidup i :'( i dah tak boleh terima sesiapa kalau you nak tinggalkan i :'( Yeah , i minta maaf sayang :'( i bodoh pergi cakap macam tu :'( i bengap . i bengong !!!! I minta maaf Ainnur :'( You , please open this :'( 

2 comments:

Anonymous said...

apa tajuk lagu yg ajim guna ekk???best laa... :)

Muhd Hazim said...

Diantara bintang :D