OurLoveStory

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Single Soul


Done with 6 DAYSSS. Thanks everything. Ni lah aku couple paling sekejap. Yahh . Aku tak sempurna macam ex kau dulu. aku tak buat kau bahagia. NOBODY PERFECT :') terima dengan pasrah . Sekarang just aku tunggu dia remove relay :'< kalau dia tak remove,terpaksalah aku yang kena remove :/ 
ALIA SHAHIRA, andai awak tahu saya sayang awak,saya nak cakap,SAYA HANYA ADA AWAK. Now,saya lepaskan awak :') Mungkin awak bahagia tanpa saya disisi awak :'> We're not meant to be together. I accept the faith :') hope you too . SAYA KECEWA DAN TERUS KECEWA. dah takda nak panggil awak. dah takde nak pujuk awak. dah takde nak marah awak makan. yahh. mungkin kita akan rindu semua tu. 16 APRIL 2012. kalau boleh saya nak saat itu berlaku lagi. hmm . andai saya boleh putarkan masa kembali,saya tahu ...... hmm . no words anymore what i can say :/ Thanksssssss sebab buat hazim happy :) i'm appreciate ittt. no more sayang,no more i miss you. no more sulking no more fighting. it's done :'<  Goodnighttt <3 bybye.

No comments: