OurLoveStory

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ciri ciri yang dikehendaki oleh Hazim

Hello world! Tell the world that i was so boring --' haha. Harini nak cerita pasal jodoh ah kan.
*ceh* haha. Kita nak perempuan ahh. Aku bukan maknyah. K. Haha.
Awak yang comel tu yang yang pakai shawl pakai lense. alalalalalala. Comelnyaa .
Nak usha boleh  ? Saya tahu tak boleh :( *majok ah*
Ciri cirinya adalahhhh.. Jeng jeng jeng :D

1. Pandai masak even pandai masak nasi goreng pun bolehh. *macam nak cari calon isteri jah*

2. Solat lengkap jah. aku nak cenggini sebab aku taknak gf aku dapat dosa sebelum ada ikatan sah.
    * belajr dulu jim* k. nak text aku masa maghrib, pastikan kau sembahyang dulu. haha.

3. Pandai amik hati jemah! haaa. haha. ni wajib. pandai amik hati aku :) :* :* :*

4. TUTUP AURAT
    Inilah benda pertama yang wajib. haha. suka tengok kalau gf aku pakai lens then pakai shawl.
    PUHHHHHH! dunia ni macam aku yang punya ._.

5. tak kuat merajuk.
    Haha. kau kkuat merajuk aku gigit-2 hidung kau ._. haha. takmoh ehh ? haha.

6. pendek
    oemji oemji. ouhhh. jika anda pendek senang saya nak humban anda dekat lantai kalau anda curang.
    *kejam gila* takdelah. suka tengok perempuan pendek. nampak comel :P

Haha. Tu je lah antaranya. Sebenarnya banyak lagi kalau nak ditulis, tapi cuma ini aku mampu taip. kalau ada yang tersekat, inbox lah aku kat facebook. Boleh usya xD Haha. Penat aku taip . Serrr xD Kbye. Assalammualaikum ;)

No comments: