OurLoveStory

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

I want to build NEW LIFE.

Oh assalamualaikum :) Sihat ? Hope sihatlah kan . hahahaha . Aku ? Sihat je walaupun takda siapa tanya . hahahahhaa! and aku jugak tetanya tanya lah kan . mana pergi lagu dekat blog aku ? Macam bugima je hilang tetiba -,- Okay . Tengok tajuk nak ? Apa tujuan aku ? apa maksud aku ? Okay let's start !

Aku nak bina hidup baru . aku taknak kenal dah ex ex aku . aku dah taknak tahu apa itu ex . So then , aku amik keputusan aku nak tinggal semua tu . tinggal facebook and so on . inbox pun aku nak delete msg msg ex aku . sakit hati kekadang . And i've now NSN :) Me love so muchhh . Aku kenal dia time lelepak haritu . eh saje ushaa . hahahaha . So then , aku pun memang ada number dia . hahaha XD aku contact dia . and semalam she is mine and until jannah she is mine :) Aku nak mula hidup baru dengan NSN . aku nak NSN cinta pertama aku :) Tak kisah siapa dulu cinta pertama aku . aku nak NSN jugak jadi yang pertama untuk aku . Heee . Okay then , aku pun dah delete semua post tentang ex aku :) har har har . 

And , tadi jumpa NSN :) Dia comel gilaaaaaaa . pakai shawl then pakai contact lens pakai baju warna biru :) Aku kebetulan memang pakai baju biru tadi XD . hahaha . Gambar takda :) malas aku nak bawa kamera tadi . kalau ada pun dekat phone dia . heee . Dia letak sebagai wallpaper , hahaha. comel je . tadikan . hahaha . baca dialog ni .


aku : Sini jap boleh ? Nak cakap untuk berdua je .Dia : Taknak boleh ? *pejam mata*Aku : *tarik kepala dia* You , i love you Dia : HAHAHA . ingat sweet lah ? nah gula-gula .Aku : Okay fineeee . * beli BR*Dia : Alalala . Sini jap , ILOVEYOUTOO HAZIM . heeAku : Nak buat marathon dekat sini boleh ? HAHA .Afiq : Sawit macam lembu ~Aku&dia : Ahhhh! Afiq jealous . hahahaha .
 Afiq temankan aku tadi XD hahaha ..
Afiq geram je tengok kitaorang 

Dia : You sayang kita tak ? *sambil tarik rambut aku*
Aku : tak sayang tapi loveyou . hahaha
Dia : alahh . baru nak merajuk tadi . you ni comel lah .
aku : baru tahu ke ? hahahahahha . i sentiasa comel . har har har
Dia : i nak pergi toilet jap nak muntah . byee
Aku : hahahhaha . tak payah nak toilet sangat . hahahhaa
Dia : helehh . 
Aku : sayanggggg ,
Dia : ye ?
Aku : i love you so much bby .
Dia : you tak sayang i you sayang baby . hahahaha
Aku : Okay fine . i sayang babi lah macam ni . haha
Dia : Eh . I love youu . haha . you ni suka sangat buat i cair .
Aku : Cair ke ? Peti sejuk takda lah kat sini XD
Dia : youuuuuuuuuuuu XD *cubit aku*


how comelnya dia tadi :D hahahahaha . Eiii tak puas jumpa dia :) Sebab dia kena balik awal pergi wedding . hahaha . keshiann awak kan sayang ? hahahaha . Next week  kita jumpa lagi :) Hehehe . Nur Syafiqah Natasya , SAYA SAYANG AWAK SANGAT SANGAT :)
Aku tak relay dekat fb tak apa dekat laman sosial . hehehe . Dia deactive :) Wewitt . I love youu :*



4 comments:

Mr.Midnight said...

Bapak sweet nya dia form bape ni ??

Mr.Midnight said...

Bapak sweet nya dia form bape ni ??

Mr.Midnight said...

Bapak sweet nya dia form bape ni ??

Muhd Hazim said...

Piqa form 1 and i form 2 :)