OurLoveStory

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selamat Hari Rayaa .

Heyyo heyyo! Assalamualaikum . Esok last puasa ? :O omgggg . *duckface* hahha. Harini takdalah nak post panjang mana -_- rasa malas sebenarnya . Dekat facebook semua post gambar pakai baju kurung then tag tag . eh semak lah woi! aku tak suka kalau kena tag T^T aku memang tak suka . 

BAGI PARA BLOGGER,FACEBOOKERS,TWTTIERIANS AND SEBAGAINYA YANG KENAL HAZIM ATAU TIDAK RAPAT DENGAN HAZIM,
hazim minta maaf kalau ada yang terasa dengan status ke apa ke kan ? Manalah tahu . aku tulis untuk a , BCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ yang terasa . hahahaha! 

Esok kita kasi pecah kampung dengan mercun . lols . aku ada kad raya . semuanya member aku bagi Y_Y malu pula . hahaha . anyway, again , SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN :') 

ASSALAMUALAIKUM.

No comments: